دوره های آموزشی PLC

۳۳ بازديد
در این وب سایت ، می توانید اطلاعات رایگان در مورد اصول اولیه PLC دریافت کنید که فکر می کنم باید بدانید. با این اوصاف ، اگر واقعاً علاقه دارید که دانش PLC خود را به سطح بعدی برسانید ، توصیه می کنم دوره های آموزشی PLC را به صورت آنلاین بگذرانید یا کتابی را که توسط یک متخصص واقعی در این زمینه نوشته شده بخوانید.
 
دوره های PLC آنلاین توسط متخصصانی ایجاد شده است که تصمیم گرفته اند ارزش بیشتری را به جهان اضافه کنند. آنها زمان ، تلاش و حتی پول زیادی را صرف کرده اند تا همه این مطالب را برای شما به ارمغان بیاورند! در واقع ، هنگامی که یک متخصص واقعی یک دوره آنلاین ایجاد می کند ، ارزش بسیار بیشتری را نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید به میز می آورد. برخی حتی فراتر می روند و اساساً دوره های آموزشی PLC خود را به صورت رایگان ارائه می دهند.
دوره پی ال سی در دو دسته درجه 1 و درجه 2 اموزش داده می شود در دوره آموزش plc صنعتی انواع پی ال سی های زیمنس، دلتا، کینکو و HMIها که در صنعت ایران بسیار پرکاربرد می باشند اموزش داده می شود و علاوه بر آن برنامه نویسی پی ال سی با نرم افزار های تخصصی نیز توسط اساتید حرفه ای و مجرب تدریس می گردد.
با این وجود ، من به هیچ یک از این دوره های آموزشی PLC آنلاین وابسته نیستم و فقط آنها را در اینجا قرار می دهم تا بهترین منابع موجود را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار دهم.
دوره های رایگان PLC
اول از همه ، می خواهم به شما بگویم که همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردم ، TONS مواد PLC رایگان وجود دارد. برای یافتن آنها فقط باید بیشتر جستجو کنید. دیگر دنبال نکنید ، در اینجا دوره آموزشی رایگان PLC است که شما به دنبال آن بودید.
همه این دوره ها توسط پورتال مهندسی برق ساخته شده است ، و من به شما توصیه می کنم که آنها را بررسی کنید. دوره ها بسیار آموزنده هستند - و همچنین بسیار حرفه ای هستند! می توانید آنها را در این لینک بررسی کنید:
این دوره PLC به طرز شگفت انگیزی مفصل است. مطمئناً تجربه ای را که شخص در هر یک از فیلم ها دارد احساس خواهید کرد. آموزش PLC شامل همه چیز از مبانی PLC ، نحوه برنامه ریزی PLC ، و همچنین موضوعات ضروری است که دانش شما را در مورد PLC بسیار افزایش می دهد. برای دوره PLC رایگان ، این ارزش بسیار زیادی را ارائه می دهد. درود بر خالق این دوره
آموزش PLC آلن بردلی
پس از اتمام اولین دوره ، پورتال مهندسی برق یک دوره پیگیری در مورد مارک خاصی از PLC به شما می دهد:   Allen-Bradley. این فیلم های آموزشی ، هرچند برای کاربران آلن بردلی طراحی شده است ، اما ممکن است برای کسانی که از مارک تجاری استفاده نمی کنند ، مفید واقع شود. بالاخره چیزی برای از دست دادن وجود ندارد - اساساً رایگان است! همچنین نحوه استفاده از مولتی متر را بخوانید.
دوره های آموزشی برتر PLC
دوره های PLC قطعاً یک پروژه جهنمی است: برای تولید آن به تخصص ، تجربه و همچنین زمان و هزینه زیادی نیاز است! اگر تجربه تولید فیلم و تهیه تجهیزات با کیفیت برای ضبط را دارید ، می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.
به هر حال ، در اینجا برترین دوره هایی است که به صورت آنلاین پیدا کردم ، ممکن است برای کسانی که می خواهند در برنامه نویسی PLC پیشرفت بیشتری داشته باشند مفید باشد.
اول از همه ، Udemy یک وب سایت است که برای ارائه دوره های آنلاین به گونه ای طراحی شده است که به هر دو دانش آموز و معلمی که می خواهند مهارت های خود را با استفاده از فیلم به اشتراک بگذارند کمک کند. نه تنها این ، معمولاً ، سازندگان دوره ، مجموعه ای از موارد اضافی مانند کتابهای الکترونیکی یا ضبط های صوتی را در دوره های خود قرار می دهند.
با این حال ، برنامه نویسی PLC از Scratch دوره ای است که من به کل مبتدیان توصیه می کنم که از آن استفاده کنند. اگر می خواهید محتویات را بررسی کنید ، در اینجا یک لیست جمع شده وجود دارد (همچنین منظورم این است که این لیست جمع شده طولانی هنگام افزایش محتوای WAY بیشتری دارد).
PLC-programming-from-zero
این دوره به طور باور نکردنی با SUBSTANCE با قیمت 11.99 دلار پر شده است. این دوره اصول برنامه نویسی PLC را با استفاده از نمودارهای Ladder Logic آموزش می دهد. بهترین قسمت این است - شما هنوز برای پیگیری این دوره به PLC احتیاج ندارید زیرا تمام نرم افزارهای ارائه شده بنابراین می توانید برنامه های PLC خود را با راحتی رایانه خود ایجاد کنید.
بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات موبایل ، تعمیر یخچال ، گواهینامه cevt ، تعمیر ال سی موبایل
برنامه نویسی عملی PLC (PLC II) از Udemy
این دوره آموزشی PLC قسمت 2 از سری دوره های چهار فاز توسط یک سازنده است. پس از اتمام اولین مورد (برنامه نویسی PLC از Scratch) ، گام بعدی این است که یاد بگیرید چگونه در واقع برنامه ریزی تغییرات سخت تر و سخت تر برنامه های PLC را انجام دهید. با توجه به بررسی ها ، این دوره مشکلات برنامه نویسی PLC را ارائه می دهد که بسیار مشکل تر از مواردی است که معمولاً در اینترنت مشاهده می کنید. این دوره آموزشی PLC طرز فکر شما را در مورد برنامه نویسی PLC بسیار بهبود می بخشد. با این حال ، مهم است بدانید که این سری از RSLogix 500 به عنوان پایه ای برای مجموعه دستورالعمل ها استفاده می کند.
مشکلات مربوط به برنامه های کاربردی تر PLC است که شامل مواردی است که معمولاً در اتوماسیون صنعتی مشاهده خواهید کرد. مطمئناً سطح نظری اولین مورد را به شکل قابل استفاده تری از دانش می برد.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.